Poznajmy Się

To po niemiecku #lass uns kennenlernen. Nie często mówimy o sobie dlatego tutaj coś na przełamanie lodów. Skromna wizytówka i kilka słów o sobie samym - i nie mam tu na myśli piosenki Roberta Gawlińskiego.

Z Odwagą i Ambicjami

Moje skromne doświadczenie to sukces dla Ciebie.

Googleplex - siedziba Google w Mountain View, USA

Etatowo pracuję w mediach i reklamie dla niemieckiego wydawnictwa Münchner Merkur. Zajmuję się przenoszeniem fizycznych reklam i kampanii naszych klientów do sieci. Przy okazji tłumacząc o co w reklamie cyfrowej i tym całym digital marketingu chodzi.

Ficadvice to moja dodatkowa, poza etatem, oficjalnie zarejestrowana działalność. W Polsce nie byłoby to możliwe, dlatego pozdrawiam z rejonu Alp Bawarskich, gdzie w oparciu o etat i moją #kleingewerbe mieszkam.

Całą edukację i karierę zawodową związany jestem z poligrafią i mediami. Drukarz, grafik, przedstawiciel handlowy. Ścieżka, która z ambicjami ku górze trochę trwała. Od 2012 mieszkam w Niemczech, a od 2016 zacząłem wykorzystywać zdobyte doświadczenia do pracy na własną rękę. Kontakt z klientami i aktualny technologiczny świat to moja bajka, chociaż vinyle też lubię. Podobnie jak sportowe samochody i sporty ekstremalne. 

Moje Umiejętności

Google Ads
Moje oczko w głowie 86%
Kreatywność
To aż nadmiar pomysłów dla Ciebie 98%
Analityka Rynku
Znam Twoją konkurencję i odbiorców 84%
Copywriting + SMO
Potrafię opowiadać, nie tylko kawały 91%
Strony Internetowe + SEO
Czasem zrobię i wypozycjonuję fajną stronę w sieci 75%
Język niemiecki / angielski
Od 2012 w Niemczech więc i języki obce na dobrym poziomie 80%

Kilka powodów których mnie wyróżnia

Grund #1

Zarabiam na etacie i nie musimy podpisywać x-letnich umów jak ma to miejsce w agencjach reklamowych. Lubię to co robię, a pieniądze są dla mnie środkiem, nie celem.

Grund #2

Dotychczasowi pracodawcy zainwestowali we mnie dużo czasu i nie mniej euro, bym był dobry w tym co robię. Nie zmarnowałem tej szansy. 

Grund #3

Gdy podejmiemy współpracę, jak również i po wykonaniu zlecenia, gwarantuję dostępność i ewentualne poprawki na wszystkie swoje działania. Nie działam na zasadzie zapłacił – zapominam.

Grund #4

Znam niemieckojęzyczną kulturę i tutejszych obywateli lepiej od ludzi mieszkających w Polsce. Dlatego jeśli chodzi o reklamy i odbiorców, nie ufaj rodakom którzy widzieli Niemcy przez pół roku na Erasmusie.

Grund #5

Napisałem scenariusz/koncept programu rozrywkowego. Leży na biurku Netflixa i choć szczegółów nie mogę zdradzić, gdyby kiedyś doszło do realizacji, pewnie podniosę swoje stawki.

Grund #6

Nie mam problemów z dzieleniem się wiedzą i darmowym podpowiedziami, wiec nawet jeśli nie podejmiemy współpracy, może nakieruję Cię na nową ścieżkę?

Sei nicht schüchtern, frag mal

#nie bądź nieśmiały, zapytaj

Geneza Logo i Nazwy

Fic to moje nazwisko. Jest bez słowiańskich liter i tak krótkie,  że z marketingowego punktu widzenia szkoda byłoby go nie wykorzystać. Ad to z angielskiego reklama, ogłoszenie jak i człon nazwy systemu reklamowego Google. Vice wziąłem z ulubionej gry GTA:Vice City i serialu Miami Vice, podobnie jak i ten pastelowy kolor. Razem tworzą słowo advice, co znaczy porada, wskazówka czyli dokładnie to czym się zajmuję.

Było lato 2016 gdy spontanicznie naszkicowałem je podczas przerwy w pracy.

#Good Memories i dobry branding w praktyce.